Monday, October 20, 2014

Demodatӑ

 
 


Ce naiba ?! Sunt tânӑrӑ. De ce mӑ comport ca și cum aș avea 60 de ani ?

        In vara acestui an, varӑ pe care am petrecut-o aproape în totalitate acasa :X, mi-am invitat o prietenӑ foarte bunӑ la un suc; am zis cӑ dacӑ tot e sâmbӑtӑ, hai sӑ mergem și noi la discotecӑ.

        De îndatӑ ce a fost gata, a venit la mine, pentru a pleca împreunӑ. Când a intrat pe ușӑ reacția mea a fost: „Wow! Nu ești puțin cam dezbrӑcatӑ?” Avea o bluzițӑ care îi scotea bine în evidențӑ bustul generos, niște pantaloni minusculi scurți și o pereche de sӑndӑluțe cu toc care îi fӑceau picioarele sӑ parӑ interminabile. Am trecut peste acest moment...bizar și am mers la discotecӑ. M-am trezit în mijlocul ei, m-am învârtit de douӑ ori de m-a luat cu amețealӑ și mi-am dat seama cӑ eram singura, dar singura fatӑ de acolo cu blugi, sandale joase și cӑmӑșuțӑ cu mâneci lungi... Se uitau toți la mine de parcӑ eram o mӑicuțӑ și aveam de gând sӑ le fac moralӑ ...

        Atunci mi-am dat seama cӑ de fapt, problema era la mine! Noroc cӑ aveam în mașinӑ, nu știu din ce motiv, o pereche de pantofi cu toc. I-am încӑlțat și-apoi mi-am suflecat mânecile... Am mai remediat puțin problema. Mai mult de-atât chiar nu puteam sӑ fac...

        Eu chiar am învӑțat ceva din experiența asta. Acum sunt mult mai atentӑ la înfӑțișarea mea... Mi-am scos și bijuteriile din cutiuțe, unele chiar le uitasem și aplic și puțin machiaj pentru ieșirile din week-end... J

        E ok sӑ ne maturizӑm dar nu trebuie sӑ uitӑm nici de aspectul fizic! Degeaba suntem frumoase dacӑ știm asta numai noi!

Sfat: Femei, fiți cochete! Ştiu cӑ bӑrbații voștri vӑ plac oricum dar nu stricӑ niciodatӑ sӑ le amintiți cӑ au luat cea mai bunӑ decizie atunci când v-au ales pe voi sa le fiți alӑturi pentru tot restul vieții...!

P.S.: Mulțu Sabi cӑ mi-ai amintit cӑ sunt tânӑrӑ și frumoasӑ!

P.S.2: Ştiu cӑ termenul „discotecӑ” este demodat dar cea în care am fost noi nu-și meritӑ numele de „club”.



P.S.3: Scuzați expresia prin care am ales sӑ încep aceastӑ postare...:D



No comments:

Post a Comment