Thursday, October 16, 2014

Coșmarul din bucӑtӑrie

 
 

Gresia albӑ


O detest! Pur și simplu. Pot sӑ mӑtur și sӑ spӑl de 10 ori pe zi dar degeaba cӑ ea oricum va fi din nou murdarӑ în câteva minute... și se observӑ atât de tare, încӑ din pragul ușii, încât parcӑ nici nu mai conteazӑ cӑ restul e curat sau cӑ preparatul din cuptor miroase demențial!

Curiozitatea mea este dacӑ toate femeile se confruntӑ cu aceeași problemӑ sau noi doi (eu și Pavel), suntem niște purceluși....?!

Mӑ bate un gând, sӑ-mi iau un marker permanent și sӑ mӑ apuc sӑ o desenez! Nu mӑ pricep dar la cât de motivatӑ sunt, sigur mi-ar ieși o capodoperӑ!

Sincer sӑ vӑ spun, mӑ ia cu dureri de cap când mӑ gândesc cӑ nici nu avem copii, încӑ... Nici nu vreau sӑ-mi imaginez cum o sӑ arate bucӑtaria atunci!

Mamelor, voi cum vӑ descurcați??

No comments:

Post a Comment