Thursday, October 20, 2016

Opinii sincere



          Mi-am comandat o rochiță de pe net. După mai bine de o lună de aşteptări, am primit-o. L-am rugat pe Pavel să mă ajute să o îmbrac. Cu părul ciufulit, nici o urmă de machiaj pe chip, nici un accesoriu, în picioare o pereche de pantofi exact ca naiba, rochia stătea într-o parte şi cum nu era strânsă bine, făcea să pară că am 15 kg în plus... Mă rog, n-are importanță, zic. E doar pentru o poză pe care să i-o arăt mamei, ca să-şi facă o idee de cum arată rochia despre care atâta i-am vorbit.
Reacția ei:
 "Uau, e superbă! Ești o prințesă! Și pantofii se potrivesc de minune! "

Ăsta a fost momentul în care mi-am dat seama de unde vine expresia "fiecare cioară îşi laudă puiul".

         Bun, acum că m-am lămurit cu mama, mi-am zis că mai am un om pe care pot conta pentru o părere sinceră. Pavel. Părerea lui:
"Super! Pe tine, orice stă bine."


Halal opinii de oameni serioși...
 :))))

No comments:

Post a Comment