Wednesday, September 23, 2015

Cea mai tare șoferiță


De curând am ieșit cu o prietenă, ca fetele, la cumpărături. Cum aveam de traversat întreg orașul, am luat mașina. Eu la volan.
Plecăm la drum și...priviți conversația noastră pe parcursul a 7 minute, până am ajuns la centrul comercial, încercând să vă faceți o imagine.

Eu: Conduc destul de bine, cunosc fete care conduc mult mai prost.
Ea: Da, aşa-i...
Eu: Ia uite și ăsta cum se bagă, vai steluța lui.
Tot eu: Dă-te bă la o parte să trec eu!
Ea: Hi hi...
Eu: Băi, băi, nu cred! Ai văzut cum a trecut ăla prin fața camionului?
Ea: Aha...
Eu: Doamneee, care i-o fi dat permisu' ăsteia...?!
Tot eu: Fătuco, stai mamă acasă!
Ea: Hi hi...
Eu: Numai specimene în trafic, serios. Unu și unu!

 La un moment dat îmi dau seama că sunt la semafor, pe banda de mers înainte. Eu trebuia să fac dreapta. Nu stau mult pe gânduri, trag de volan, tai calea unuia și mă plasez pe banda din dreapta.

No comments:

Post a Comment