Friday, September 4, 2015

Ceapa mamii lui de usturoi!


Ce sosuri nemaipomenite știm noi, românii, să facem cu usturoi...
Cu roșii, nuci, iaurt, smântână, verdețuri și alte minuni.
Nu fac des și evit să mănânc usturoi seara dar când o fac totuși, o fac bine. ;))
Cum m-am săturat să-l bat cu coada unei linguri de lemn, m-am gândit să-mi cumpăr șmecherie din aceea specială pentru bătut usturoiul.
Și cum situațiile jenante nu îmi sunt deloc străine, în stilu-mi caracteristic, am gafat din nou. Intru într-un magazin cu diverse chestiuțe pentru bucătărie și nu numai, arunc o privire de jur împrejur, apoi spre vânzătoare și întreb :

"Pojar aveți?"




P.S. Cu scuzele de rigoare pentru întârziere, țin totuși, să vă mulțumesc din suflet pentru urările de ziua mea! Împliniri şi numai bine vă doresc tuturor!

No comments:

Post a Comment