Monday, August 10, 2015

Îi iau apărarea!


Îi iau apărarea domnului Klaus Iohannis, președintelui țării noastre.

Unii dintre voi mă cunoașteți. Pentru ceilalți, țin să mă prezint.

Sunt Laura. Provin dintr-un sătuc de undeva la marginea Siretului. N-am studii superioare și nici nu o să pretind că sunt mare cunoscătoare în ale politicii.

În luna octombrie am votat pentru prima oară. Am făcut-o cu toată convingerea. Am votat un om care a repetat, în diferite rânduri că are nevoie de două mandate de câte 5 ani la conducerea țării, pentru a face schimbări majore.

După o jumătate de an, presa face statistici. Oamenii nu mai au încredere în el. Se așteptau probabil ca în câteva luni să se mărească pensiile, alocațiile, salariile. Să dispară şomajul, corupția...

Haideți să ne mai oprim puțin din cârcoteli şi să lăsăm omul să își facă treaba. Probabil că ştie el ce face.
Dacă peste 10 ani, nu sunteți mulțumiți de rezultate, aveți liber la dat cu piatra...



No comments:

Post a Comment