Thursday, March 5, 2015

Mӑ înșealӑ…?!


Am fost conștientӑ încӑ de la început...

Am acceptat pentru cӑ știam cӑ are nevoie de ceva nou, pentru a nu interveni monotonia. Eram sigurӑ cӑ o sӑ fie ceva trecӑtor, nesemnificativ. La prima nu am obiectat prea mult. Am tӑcut și-am acceptat situația. Am crezut cӑ o sӑ renunțe singur, fӑrӑ ca eu sӑ fac presiuni asupra lui... Dar acum e diferit. Aceasta (a doua) e mai frumoasӑ, mai dotatӑ... Vӑd cu ochii mei cât e de fericit când o vede, când o atinge, când o ascultӑ...

Da, e clar! M-am stricat la cap! (în cazul în care mai avea cineva vreo îndoialӑ)
Priviți aceste imagini cu vinovata!
 
 
 
 
 
 
 
Dacӑ mӑ gândesc mai bine...cred cӑ este loc pentru amândouӑ în viața lui ;))
Şi oricum, locul meu nu mi-l ia nimeni. Sau mӑ rog, nimic! J))))


2 comments:

  1. nu vreau sa fiu hater sau grammar nazy, dar corect e înşală, nu înşeală

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru observatie! Prefer, totusi, sa las titlul postarii in forma sa initiala...

      Delete