Wednesday, March 18, 2015

E bine sӑ exagerezi


Având intenția de a-mi face CV-ul sӑ parӑ mai interesant, am scris în el cӑ vorbesc cursiv 3 limbi (românӑ, francezӑ și englezӑ) și alte douӑ, binișor (italianӑ și spaniolӑ).
Am fost chematӑ la interviu, unde am sustinut sus și tare acest lucru. Am fost angajatӑ tocmai pentru cӑ patronul a fost foarte impresionat de acest aspect.
M-am gândit cӑ n-are nici o importanța cӑ doar orce angajator îți cere sӑ știi sӑ vorbești englezӑ și totuși nu o folosești niciodatӑ. Ei, dragilor, n-a fost cazul! M-am trezit încӑ din prima zi de muncӑ cu toate naționalitӑțile din lume în fața mea! Na Laurici! Vorbește. Mai știi douӑ’j de limbi acum?  
Puteam sӑ-i spun patronului cӑ eu de fapt vorbesc doar românӑ și francezӑ foarte bine...? Engleza o știu, așa, mai mult de la tv, cu accentul acela british ce-mi place de mor :D, italiana o capisco nițel pentru cӑ am petrecut niște vacanțe pe acolo iar spaniola o înțeleg cӑ nah, mӑ mai uitam și eu la telenovele în adolescențӑ...
N-aveam cum! Deci, soluția:
Inveți Laurica mamӑ!
Stai frumușel, nopți întregi pe internet, te uiti la filme, toturiale, mai consulți niște dicționare...
Ei bine, mi-am dorit atât de tare sӑ nu dezamӑgesc încât am reușit!
Deci... E bine sӑ exagerezi! Foarte bine chiar! Devii mai ambițios!
Atenție. Nu generalizez! Mӑ refer strict la situații de acest gen, care te  pot motiva sӑ progresezi!
P.S. Pentru cârcotașii care or sӑ zicӑ cӑ e imposibil sӑ înveți atâtea lucruri în câteva nopți: lucrez în vânzӑri, nu în traduceri de cӑrți!
 
Bine, bine, recunosc. Şi aici am exagerat puțin...
Off, am mințit de fapt! Ştiți...vorbesc engleza, chiar bine, dar nici urmӑ de accentul british...

No comments:

Post a Comment