Tuesday, February 17, 2015

Micile detalii...conteazӑ!

Ne-am fӑcut niște prieteni noi, de câteva luni.
Nu micӑ mi-a fost mirarea, sâmbӑta trecutӑ, când am fost invitați la ei, la masӑ. N-a fost nimic neapӑrat deosebit, pânӑ la desert. Pregatise, fata, pateuri cu mere. Le-a pus pe masӑ, într-un platoaș. Eu, m-am uitat la ele, fӑrӑ sӑ îndrӑznesc sӑ mӑ apropii și i-am zis:




 
„-A...le-ai pus scorțișoarӑ, nu?
-Nu mi-ai zis tu cӑ nu-ți place? Nu le-am pus.”
 
M-am blocat. Nici mӑcar nu-mi mai aminteam în ce context i-am spus asta și când...
Poate pentru ea, n-a fost nimic deosebit. Pur și simplu, n-a pus scorțișoarӑ peste mere, na, mare scofalӑ! Dar pentru mine a contat...
A fost o surpriza tare plӑcutӑ.
Vӑ întrebați ce e cu poza de sus? E cadoul meu, de la soț, cu ocazia zilei îndrӑgostițior, de anul trecut! J
Așa-i cӑ ai fost și tu plӑcut surprins cu gesturi care par nesemnificative dar care conteazӑ nespus de mult?
 

No comments:

Post a Comment