Monday, January 5, 2015

Definiția iubirii



Acest post este editat în urma unor luungi dezbateri (a nu se interpreta bârfe) care au avut loc între câteva femei, printre care și eu, desigur. Impreunӑ, am ajuns la urmatoarea concluzie:
Definiția iubirii:



Iubirea e atunci când îți vine sӑ îl arunci de la etaj, sӑ îl strângi de gât sau sӑ dai cu mașina peste el; iar în timp ce în mintea ta se deruleaza toate aceste scenarii, te bufneste râsul, prinzi avânt spre el, îl iei în brațe și-apoi râdeți împreunӑ... ( Valabil și în situația inversӑ, cred :D )
Mi-ar plӑcea sӑ începeți sӑ îmi lӑsați și comentarii la postӑri. Astfel, împreunӑ, putem dezbate mai amӑnunțit (în glumӑ sau în serios) subiectele pe care eu le abordez. Hai, curaj! Ştiu cӑ aveți ceva de zis...
 

3 comments:

  1. Ioi, ca bine zici!

    ReplyDelete
  2. Punaise, are iubirea definitie? Stiu ca iubesc, dar nu stiu sa definesc asta ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta-i cel mai important. Sa iubesti! Definitia conteaza prea putin... :)

      Delete