Sunday, December 7, 2014

Departe...


Dӑ-i play și citește...
 
13 ani... atât a trecut de când a plecat mama în Italia pentru prima oarӑ...
 Oriunde mergeam, la rude, prieteni de familie sau chiar pe stradӑ, toatӑ lumea ne asalta cu întrebӑri stupide: „Cum e fӑrӑ mama?”, „Fetele, vӑ e dor de mӑmica?”, „Vӑ mai sunӑ mama din când în când sau a uitat de voi?” „Pӑrinții voștri s-au despӑrțit?” Rӑspunsurile erau seci „așa și-așa”, „da”, „da și nu”, „nu”.
Oare
chiar nu își dӑdeau seama cât rӑu ne fӑceau cu toate aceste întrebӑri...?
Nimeni nu poate înțelege ce e în sufletul unui copil atunci când la serbӑrile de 8 martie cânți „Mulțumesc iubitӑ mamӑ” unui scaun gol..., atunci când te plimbi pe stradӑ și vezi cӑ toți copii își țin pӑrinții de mâini, când vezi cӑ ție nu are cine sӑ îți împleteascӑ pӑrul ca prietenelor tale sau cӑ vorbești cu mama ta prin scrisori...
Ştiu cӑ mulți dintre voi înțelegeți ce zic...și aveți lacrimi în ochi acum, exact ca și mine...
Ştiu cӑ lucrurile au evoluat și cӑ acum, prin intermediul internetului și al rețelelor de telefonie ne putem auzi și vedea zilnic...dar nu pot sӑ șterg cu buretele acea perioadӑ a copilӑriei...
Ce-mi veni și de când sunt eu așa sentimentalӑ? Nu știu! Dar asearӑ, ascultând Magic fm, radioul meu preferat, am auzit aceastӑ melodie, a celor de la Voltaj. Mi s-a rupt sufletul...nu știu cum sӑ vӑ explic ce-am simțit.
Viața nu e corectӑ. De ce nu putem fi mereu alӑturi de toți cei dragi?
Sau, mӑcar în preajma sӑrbӑtorilor...
 

No comments:

Post a Comment