Monday, January 4, 2016

Ce nu facem pentru prieteni...


Scriu această postare, cu riscul de a decădea în mod considerabil în ochii unora dintre cititori...

Pana în urmă cu câteva luni, dacă îmi spunea cineva că urmărește un show televizat, altul în afară de "Vocea României" sau "Românii au talent", aș fi zis din start că ori e un cocalar, ori un incult, ori n-are nimic altceva de făcut.


Părerea mea s-a schimbat, într-o oarecare măsură, în momentul în care o persoană cunoscută, a apărut la un astfel de show...şi aşa cum am susținut-o pe Larisa Mihăeş la Vocea României, așa cu am urmărit-o pe Maria Zaharia de fiecare dată când a anunțat că apare la tv., aşa mi se pare corect să o susțin și acum pe Crina Tamaş la "Mireasă pentru fiul meu".

Nu mă uit zilnic. Nici n-aş vrea şi nici n-aş avea cum dar nu mă costă nimic să o votez măcar pe net...
Ceea ce v-aş îndemna și pe voi să faceți.
Haideți să îi amintim prin voturile noastre cât de mulți prieteni are afară.

Votați Crina.
Nu mă criticați prea aspru.

La mulți ani!

No comments:

Post a Comment